مدارک ما یحتاج برای سفر کاری به قبرس شمالی


مدارک ما یحتاج برای سفر کاری به قبرس شمالی

کامل شدن هیبت‌های M.58 و M.64 برای درخواست ویزا کاری قبرس شمالی  روادیدِ کاری

نسخه برداری گذرنامه

مدرک عدم سوء پیشینه

مدرک سالم پزشکی برای عدم ابتلا به سل، هپاتیت B و C، ایدز یا این که HIV و سیفلیس در طی 4 ماه قبل

طومار تضمین بانکی از طرف استخدام‌کننده به مبلغ 350-800 لیر (با دقت به مملکت مبدا) که به برهه زمانی 1سال از فرصت استارت فعالیت اعتبار داشته باشد.

تفاهم نامه کاری تمبر گردیده با مهر پذیرش وزارت فعالیت قبرس

مدرک ترخیص مالیاتی کمپانی استخدام‌کننده

سند بیمه درمانی

پرداخت هزینه درخواست روادید به مبلغ 20 لیر

*برای تمدید روادیدِ کاری به کامل شدن هیبت M.61، نسخه برداری گذرنامه، تصویر پرسنلی و پرداخت مبلغ 20 لیر احتیاج میباشد.

هجرت کاری به قبرس شمالی و اشکال روادیدِ کاری

ویزای شغلی در منزل

روادیدِ کارآموزی

ویزای شغلی در کمپانی‌های دربین‌المللی

ویزای شغلی در کمپانی‌های همگانی

روادیدِ آغاز آپی

روادیدِ شغل های داوطلبانه

موقعیت عمل، اشتغال و درآمد در قبرس شمالی

قبرس شمالی تحت عنوان یکی شایسته ترین کشورهای توریستی برای گذراندن تعطیلات، خیر تنها از این نحوه بلکه امروزه با بسط‌های روز افزون در مسئله‌های اقتصادی و صنعتی دیگر، زمان‌های شغلی خیر و خوبی را برای سوا‌التحصیلان و نیروهای شغل حرفه ای درین مرزو بوم آماده ساخته میباشد. اما میهن قبرس شمالی مجموعاَ یک میهن فعال اقتصادی در سطح میانگین به حساب آوردن می گردد و در واقع صنعت توریستم و توریسم آن، خویش به تنهایی نقش کلیدی در‌این مرزو بوم را انجام کرده و می‌قدرت اعلام‌کرد که شرایط‌های شغلی بسیار زیاد و خیر در مورد توریسم و مهمان ‌نوازی را در‌این مرز و بوم تولید نموده است. البته به صورت کلی قبرس در مسئله‌های صنعتی متفاوت در حین 5 دهه اخیر، توسعه و گسترش متعددی داشته و براین اساس شرایط‌های شغلی متنوع در آن مهیا میباشد. نرخ بیکاری در قبرس شمالی مبتنی بر با واپسین داده های عددی در امسال میلادی، هم اندازه مهاجرت کاری به قبرس شمالی  6.2 درصد میباشد.


کمترین حقوق و دستمزد و درآمد تایین گردیده در قبرس شمالی دست‌کم حدود 11500 لیر در ماه است و میانگین و رایج‌ترین معیار حقوق و دستمزد در‌این مملکت حدود 13500 لیر (مشاغل دولتی) و 4500 لیر میباشد. بد وجود ندارد به‌این نکته هم اشاره نمود که در سراسر قبرس شمالی، در کنار واحد پول قانونی میهن (لیر ترکیه)، واحدهای پول پوند، یورو و دلار نیز رایج بوده و در معاملات و همینطور سرمایه‌گذاری‌ها و استخراج بهره از آنها به کار گیری میشود.


برچسب ها: ویزا کاری قبرس شمالی , مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,

[ بازدید : 2 ]

[ دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 ] 13:43 ] [ صبا ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]