هزینه‌ های فعال سازی کمپانی در قبرس شمالی


هزینه‌ های فعال سازی کمپانی در قبرس شمالی

برای اخذ جواز عمل بایستی در اداره ها مالیات، تأمین اجتماعی و بازنشستگی نام نویسی فرمائید و از طرفی حقوق و دستمزد کارمندانی که برای شما فعالیت می‌نمایند، جزو هزینه های جانبی بشمار می آید که می بایست ضمن هزینه های اساسی، به آنان نیز اعتنا داشته نمائید؛ اما این مبالغ با دقت به پول در گردش کمپانی ویزا کاری قبرس شمالی ، متغیر میباشند.


با دقت به نوع شرکتی که قصد فعال سازی آن را دارید، مقررات گوناگونی وجود دارااست؛ پس نمی‌توانید فارغ از یک نماینده قانونی بهتر، حصول عمل خویش را شروع نمایید؛ چراکه او برای کلیه مجوزهای مایحتاج جهت تأیید شغل درخواست خواهد اعطا کرد و عمل شمارا شل‌خیس می‌نماید.


درصورتی که به بازه مجال بیشتری جهت فعال سازی کمپانی نیاز دارید می توانید به اکانت بانکی که در قبرس شمالی وجود دارااست، هزینه‌ای را واریز فرمایید تا مدرکی تحت عنوان تمکن مالی شما برای این بازه باشد؛ این شکل اکانت، برای مواردی که قصد دارید کمپانی را بفروشید یا این که تعطیل فرمایید، و یا این که از ادامه شغل در قبرس پشیمان منصرف گردید و یا این که حتی رفع مسئولیت‌های خویش در عوض کمپانی، کاربرد داراست و اساسی تلقی می شود.


نکته مهمی در امر فعال‌سازی کمپانی در قبرس شمالی

در‌صورتی‌که حوزه عمل کمپانی شما درباره ساخت‌و‌ساز، مستغلات و یا این که املاک باشد، بایستی این چنین کار فرمائید که شهروندان فرنگی دارنده ۴۹% سهام از کمپانی و نماینده محلی دارنده ۵۱% از سهام از کمپانی باشند؛ البته در بعضا موردها قابلیت و امکان داراست الزامی به انتخاب سهم دار در قبرس ترکیه، به عنوان سهامدار فراتر نداشته باشید. این به شرطی میباشد که در فرایند تصویب کمپانی میل نداشته باشید از املاک غیر منقول به اسم کمپانی به کارگیری نمایید.


آحاد سهامداران و مدیران متبوع می‌‌توانند دارنده ملیت فرنگی باشند. اشتغال در قبرس سرویسی میباشد که نیازی به امتحان یا این که تصویب‌اسم اختصاصی ندارد. متقاضی ها شغل، همواره می توانند فارغ از محدودیت پیرو زمان‌های شغلی تازه بپردازند و شانس خویش را برای اخذ روادیدِ قبرس شمالی آزمون نمایند.

پیرو به مواقعی که منجر ارتقاء شانس استخدام در قبرس شمالی می شوند مهاجرت کاری به قبرس شمالی ، می پردازیم.


• یادگرفتن لهجه انگلیسی، ترکی و یونانی

• مهارت در حرفه‌هایی زیرا مهندسی برق

• سپرده گذاری در میان المللی

• مهارت در IT و پیوندها

• تحصیلات عالیه دانشگاهی

• ترجمه مدارک تحصيلی

• رزومه کاری موثق


برچسب ها: ویزا کاری قبرس شمالی , مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,

[ بازدید : 4 ]

[ دوشنبه 20 فروردين 1403 ] 12:52 ] [ صبا ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]